لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
باور کردنی نیست ( فیورنتینا 4 - 2 یوونتوس )

باور کردنی نیست ( فیورنتینا 4 - 2 یوونتوس )

یوونتوسی ها در شرایطی که یک بازی حساس و سخت را در هفته جاری مقابل رئال مادرید پیش رو دارند اما با تمامی نفرات به مصاف فیورنتینا رفتند و در نیمه اول موفق به کسب برتری با دو گل شدند اما در ادامه همه چیز تغییر پیدا کرد و شاگردان مونتلا موفق به زدن 4 گل شدند.

نیمه اول این دیدار که در ورزشگاه ارتیمو فرانکی آغاز شد با حملات سریع تیم میزبان شروع شد و بنفش پوشان سعی داشتند در همان دقایق ابتدایی دروازه ی جیجی بوفون را باز کنند.

حملات بازیکنان فیورنتینا برای دقایقی ادامه داشت و یوونتوس در این لحظات تنها در زمین خودی مشغول دفاع کردن بود تا عطش تیم میزبان بعد از چند دقیقه فروکش کند.

کم کم بازی به شرایط عادی برگشت و دو تیم بیشتر در نیمه های زمین برای تصاحب توپ در تلاش بودند دو تیم حملات کمتری را بر روی دروازه ی یکدیگر ترتیب می دادند.

در سی و هفتمین دقیقه از بازی خطای مدافع فیورنتینا بر روی توز باعث شد تا داور دیدار ضربه ی پنالتی اعلام کند و توز پشت توپ قرار گرفت و به زیبایی دروازه ی نتو را باز کرد.

دقایقی بعد اشتباه کوادرادو بازیکن سیه چرده ی فیورنتیا باعث شد تا پول پوگبا در موقعیت مناسبی قرار گیرد و بتواند دروازه ی فیورنتینا را برای دومین بار باز کند.

نیمه دوم بر خلاف نیمه اول با حملات پر دامنه ی یوونتوس آغاز شد و مثلث یورنته - توز و مارکیزیو در نیمه ی زمین فیورنتینا حرکات ترکیبی زیادی را انجام دادند ولی یووه موفق به افزایش تعداد گل های خود نشد.

در یک صحنه ی مشکوک داور دیدار سوت خود را به نشانه ی علامت پنالتی به صدا در آورد و روسی موفق شد فاصله را به حداقل برساند.

این گل باعث شد تا ورق بازی برگردد و شاگردان مونتلا در ادامه سه بار دروازه ی بوفون را باز کنند تا یک نتیجه ی باور نکردنی رقم بخورد و یوونتوس یک ناکام بزرگ لقب بگیرد.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: